top of page

FAQ

  • Wanneer wordt mijn pakje verzonden?
    Wij doen onze uiterste best om deze de dag zelf of de dag erna te verwerken en te versturen. Mocht dit niet het geval zijn, gelieve ons dan nog even de tijd te geven. Na 7 dagen nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen? Contacteer ons!
  • Kunnen sales artikelen teruggestuurd worden?
    Sales artikelen nemen wij niet terug. Deze werden aangekocht met een korting en zijn op deze manier niet retourneerbaar. Alvast dank voor het begrip.
  • Waar kan ik jullie vinden op social media?
    Instagram: https://www.instagram.com/Chez.unique Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61557295182709&open_field=website&sk=about_contact_and_basic_info
  • Kan ik fysiek komen passen?
    Momenteel is dit geen mogelijkheid.
  • De kleuren van de kleding en accessoires.
    Wij doen onze uiterste best om de kleuren van de goederen zo waarheidsgetrouw mogelijk over te brengen. De reden hiervan kan zijn hoe de kleuren op je computer zijn ingesteld, maar ook het type beeldscherm heeft invloed.
  • Naar welke bestemmingen verzenden wij en wat zijn de verzendkosten?
    België: De standaard verzendkosten zijn : € 5 : Servicepunt bezorging Bpost € 7 : Thuislevering Nederland: € 9 : Thuislevering
  • Mijn bestelling is beschadigd, onvolledig of onjuist, wat nu?
    Wij willen allereerst onze excuses aanbieden voor het ongemak. In alle gevallen vragen wij u om contact met ons op te nemen binnen de 24 uur na ontvangst van je item(s). Dit kan enkel en alleen door een mailtje te sturen naar chez.unique@hotmail.com. Met foto's van wat er precies mis is of ontbreekt in uw bestelling.
  • Wat gebeurt er na een retour?
    Heeft u een bestelling geplaatst en wil je deze retourneren? Dat kan! ​ Enkel als de bestelling binnen een termijn van 14 dagen terug is aangekomen bij Chez Unique. De 14 dagen gaan pas in wanneer de bestelling bij u is aangekomen. ​ Retouren is niet mogelijk voor artikelen zoals Solden artikelen Accessoires Juwelen Is uw retour goed bij ons aangekomen? Dit kan jij zelf makkelijk nakijken via de track&trace code die je hebt ontvangen bij het afgeven van uw retour. Is dit niet het geval? Dan dien jij zelf contact op te nemen met de pakjesdienst waarmee jij je order hebt terug gestuurd. Zij zullen je verder helpen en je alle nodige informatie bezorgen. Wat gebeurt er na dat u uw pakje hebt terug gestuurd naar ons? Er hangen enkele voorwaarden vast aan het retouren van uw pakketje Het artikel moet binnen de 14 dagen terug zijn aangekomen De items moeten ongedragen, onbeschadigd en ongewassen zijn De originele tags moeten nog aan de kledij hangen Het retourformulier moet volledig en correct zijn ingevuld De retourkosten betaald u zelf en betalen wij niet terug Eens we het retourpakket hebben ontvangen, zorgen we dat het juiste bedrag binnen een termijn van 14 dagen terug wordt gestort op het opgeven rekeningnummer. U krijgt hier dan een automatische e-mail van , waarop vermeld staat dat wij u retour goed hebben mogen ontvangen en het geld automatisch zal worden terug betaald op de rekening waarmee u uw bestelling hebt betaald. ​ Heeft u nog vragen? aarzel niet om ons te contacteren!
bottom of page